Acasă STIL DE VIATA

5 sporturi care ard cele mai multe calorii

299
5 sporturi care ard cele mai multe calorii

Ce spuneți de 1000 calorii arse într-o oră? Ați încercat vreodată să aflați care sunt formele de mișcare prin care să ardeți mai multă energie?

Fitbook Germany a făcut socotelile și a realizat un top cinci al sporturilor care ard cele mai multe calorii. În rezultatele lor au luat ca model un bărbat de 30 ani, 183cm la 80 de kilograme. În cazul femeilor s-au oprit tot la vârsta de 30 ani, greutate 60kg la o înălțime de 165cm. În ambele cazuri, efortul s-a întins pe durata a 60 minute.

ÎNOT

Înot freestyle

A fost luat în considerare stilul liber. Un sport la care musculatura este antrenată continu, fără a suprasolicita spatele și articulațiile. În timpul mișcărilor surplusul de grăsime din corp dispare și, în plus, se întăresc muschii inimii. Înotul asigură o bună circulație a sângelui prin vene și nu în ultimul rând, este un sport estetic. Ardere la femei: 480 Calorii | Ardere la bărbați: 648 calorii

MERSUL PE BICICLETĂ (26 kilometri pe oră)

În cazul de față au fost stabiliți 26 de kilometri la oră. Avantajele mersului pe bicicletă sunt la îndemâna oricui. Antrenează articulațiile, bneficiați de aer proaspăt pe tot parcursul mișcării. Este un sport pentru toți, indiferent că vorbim de începători sau profesioniști. Chiar și în cazul celor mai puțini prieteni cu mișcarea, este o alternativă la jogging de exemplu. În plus ai gratis picioare frumoase și un fund atrăgător 🙂 …

La fel ca în cazul alergărilor, se începe mai ușor apoi intensitatea crește și cu o bună pregătire vă veți putea relaxa la 26 kilometri pe oră. Ardere la femei: 578 calorii | Ardere la bărbați: 781 calorii.

Spinning

Spinning-ul a fost inventat la începutul anilor ‘80 de atletul american și practicantul de arte marțiale Johnny Goldberg, cunoscut astazi ca Johnny G. Pe când se antrena pentru “Race Across America”, el a simțit nevoia de a dezvolta o nouă metoda care să-i permită antrenarea și pe parcursul sezonului rece. Astfel a conceput o bicicletă staționară, de interior, care să simuleze cât mai perfect mersul real pe bicicletă.

Spinning la sala de fitness

Se spune că nu există un sport în care să transpiri mai tare și în același timp să te facă mai fericit decât Spinning. Nu este neobișnuit ca instructorii să-și transforme antrenamentele într-o petrecere adevărată, alimentând participanții cu efecte luminoase, ritmuri fierbinți și motivații vocale. În același timp, sistemul cardiovascular este adus la un ritm bun.

Singurul dezavantaj în cazul Spinningului este că, dacă nu dețineți o încăpere privată pentru sport, e legat întotdeauna de o sală de fitness. Să mai spunem că la Spinning, consumul de calorii depinde, desigur, de intensitate. Ardere la femei: 636 calorii | Ardere la bărbați: 859 calorii.

Alergarea (12 kilometri pe oră)

În ceea ce privește rezistența, condiția fizică și arderea grăsimilor, alergarea rămâne neînvinsă. De asemenea, este unul dintre cele mai simple sporturi din toate timpurile. Investiția este minimă! Desigur, alergătorii începători nu ar trebui să sprinteze orbește, în caz contrar, după o scurtă perioadă de timp veți fi epuizați.


Deci începeți lent și creșteți ritmul cu grijă și răbdare. Apoi, cândva veți ajunge și la prima competiție sau chiar primul maraton.
Dacă nu ați făcut prea mult sport înainte, este recomandat să vizitați un medic de familie și / sau ortopedist, pentru un consult înainte de începerea antrenamentului la intensitate mai mare. Ardere femei: 682 calorii | Ardere bărbați: 921 calorii.

Săritura cu coarda

Ceea ce era una dintre distracțiile copilăriei, se dovedește a fi unul dintre cei mai mari ucigași de calorii. Nu aveți nevoie decât de o coardă și de picioare sănătoase. Dacă mai adăugați și o muzică ritmată aveți ingredientele pentru un antrenament bun. De câțiva ani, săritul cu coarda a cucerit sălile de fitness occidentale sub denumirea de „Rope Skipping”. Sportul se bucură de o popularitate tot mai mare.

Din păcate, săritul cu coarda nu este pentru începătorii în ale sportului. Dacă vă confruntați (încă) cu probleme de obezitate sau de articulații, este recomandat să începeți cu un ritm mai scăzut (aproximativ 2 până la 3 ori pe săptămână, timp de 5 minute) și, neapărat, să consultați mai întâi un medic. Marii consumatori de fitness, care sar coarda o oră, sunt recompensați cu cifre incredibile în ceea ce privește consumul de calorii. Ardere femei: 682 calorii | Ardere bărbați: 921 calorii.

Banner EximTur

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here