Acasă STIL DE VIATA

Google schimbă REGULILE pentru CAMPANIA ELECTORALĂ ONLINE

42
Google schimbă REGULILE pentru CAMPANIA ELECTORALĂ ONLINE

Google vrea să evite scandalurile privind implicarea unor actori externi într-o campanie electorală online.

Compania se pregătește să introducă așa zise ”instrumente de transparență” prin care alegătorii europeni să poată afla cine a comandat publicitate electorală online.

Google va solicita ca reclamele care menționează un partid politic, un candidat sau un demnitar să precizeze cine plătește respectivele reclame. Compania va utiliza și o procedură de verificare a celor care recurg la publicitate online pentru a se asigura asupra identității lor.

Pentru alegerile europarlamentare din 2019, oferim training de securitate celor mai vulnerabile grupuri care se confruntă cu risc ridicat de atacuri de tip phishing. Îi vom ghida Programul Google de Protecție Avansată, cel mai puternic nivel de securitate al nostru și Project Shield, un serviciu gratuit care folosește tehnologia Google ca să protejeze site-urile de știri de atacurile DDoS de pe internet”, se arată într-o postare pe Blogul Google.

Concentrarea Google asupra Europei, în ceea ce privește campania electorală online, poate fi explicată de presiunea pe care compania o suportă din cauza reglementatorilor UE.

Citește mai mult pe G4Media.ro

Banner EximTur

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here