Acasă Nova TV

Topul asigurătorilor după reclamaţiile primite de la clienţi. Unde să NU vă faceţi asigurare

19

Topul Asigurătorilor  Clienţii au început să prindă curaj în ultima perioadă şi să reclame pe căi oficiale problemele pe care le-au întâmpinat cu asigurătorii. Astfel, anul trecut au fost contabilizate 15.000 de petiţii la nivelul întregii pieţe, dublu faţă de volumul din 2011.

„Clienţii au descoperit calea de face reclamţii şi au început să o folosească, ceea ce explică creşterea numărului de  plângeri. Majoritatea plângerilor sunt ale clienţilor care intră în relaţie directă cu asigurătorul, ale asiguraţilor care nu au beneficiat de serviciile unui broker care să îi asiste în recuperarea daunelor“, explică Bogdan Andriescu, preşedintele UNSICAR – asociaţia profesională a brokerilor de asigurări.

Euroins a raportat cei mai mulţi clienţi nemulţu­miţi, numărul plângerilor strânse în perioada ianuarie-martie de asigurător ridicându-se la 1.244, în timp ce 98% dintre acestea au fost fondate. Compania, al cărei portofoliu este format în proporţie de peste 90% de poliţe RCA, conduce şi în clasamentul privind ponderea plângerilor în total contracte, valoarea indicatorului înregistrată la sfârşitul lunii martie fiind de 0,13%, de aproape patru ori mai mare decât media primelor nouă companii.
Locul secund în clasamentul reclamaţiilor este ocu­pat de Astra, cel mai mare asigurător local, numă­rul plângerilor depuse de clienţii nemulţumiţi ajungând la 1.200 la sfârşitul lunii aprilie.
screen
Articol complet şi foto: Ziarul Financiar

1 COMENTARIU

  1. Clienţii au început să prindă curaj în ultima perioadă şi să reclame pe căi oficiale problemele pe care le-au întâmpinat cu asigurătorii. Astfel, anul trecut au fost contabilizate 15.000 de petiţii la nivelul întregii pieţe, dublu faţă de volumul din 2011. „Clienţii au descoperit calea de face reclamţii şi au început să o folosească, ceea ce explică creşterea numărului de plângeri. Majoritatea plângerilor sunt ale clienţilor care intră în relaţie directă cu asigurătorul, ale asiguraţilor care nu au beneficiat de serviciile unui broker care să îi asiste în recuperarea daunelor“, explică Bogdan Andriescu, preşedintele UNSICAR – asociaţia profesională a brokerilor de asigurări.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here