Acasă Nova TV

Live streaming în business

139
Live streaming

Live Streaming este o tendință care s-a accentuat în ultimii ani prin încorporarea sa în mai multe platforme sociale.

Datorită noilor tehnologii și dispozitivelor noi, nu este complicat pentru un utilizator cu o cameră de înaltă calitate să transmită în direct ceea ce se întâmplă în jurul său.

Pentru companii, este și mai benefic, deoarece live streaming-ul le permite să difuzeze evenimente live, lansări sau prezentări foarte importante, care merită incluse în noile strategii de marketing.

Mai exact, tehnologia streaming a apărut în aprilie 1995, pentru a difuza conținut multimedia pe internet. Dar, pentru a face acest lucru, a existat un mic detaliu: a fost necesară descărcarea întregului fișier pe hard diskul local.

În acel moment, volumul fișierelor era mai mare, iar timpul de încărcare și descărcare era prea lent.

Așadar, transmiterea unui videoclip live a devenit într-adevăr destul de greoaie, așa că ideea de a transmite programe prin internet în anii 90 a eșuat.

Deci, live streaming-ul, în realitate, nu este un concept nou. Ceea ce este nou este tehnologia care ne permite acum să avem capacitatea de a face streaming-ul accesibil tuturor.

Atât de mult, încât companiile și brandurilr mici îl pot folosi fără probleme și, de fapt, aceiași consumatori au făcut-o încă din 2015, datorită platformelor precum Periscope.

Dar abia în acest an 2017 rețelele sociale precum Facebook și Instagram au urmat această tendință.

Videoclipul live streaming este un instrument ideal pentru branduri de a interacționa cu consumatorii și în timp real!

Pentru o strategie de marketing de conținut, principalul lucru este să aibă loc interschimbul și contactul cu oportunitățile, dar dacă este live, lucrul se schimbă.

Platforme care folosesc streaming live

Există multe platforme care folosesclive,  streaming după cum am menționat anterior, Instagram și Facebook sunt unele dintre ele, dar iată și alte platforme care apelează la live streaming.

Periscope

Periscope a fost principala aplicație care a implementat live streaming-ul. La doar patru luni pe piață, această aplicație avea deja peste 10 milioane de utilizatori activi pe lună.

Lansarea sa a avut loc în martie 2015 și este aplicația achiziționată de Twitter, ale cărei oportunități abia au început să fie observate de companii. Acestea și-au dat seama că pot interacționa live cu publicul lor prin intermediul acestui mediu.

Una dintre funcțiile sale este de-a permite vizionarea unui eveniment live. De asemenea, permite vizionarea sa și la aproximativ 24 de ore de la terminarea acestuia.

Cea mai bună metodă pentru ca brandurile să profite de Periscope a fost să o implementeze la cele mai importante evenimente, astfel încât într-un fel sau altul clienții lor să fie prezenți.

Snapchat

Cunoscută de mulți, această rețea socială este dedicată difuzării videoclipurilor cu ajutorul unor texte, desene, filtre, printre altele. Conținutul are o durată de viață de 24 de ore, adică poate fi văzut doar în acele 24 de ore.

Nu este ca o aplicație dedicată live streaming-ului, dar odată cu transmiterea Oscarurilor din 2016, platforma a profitat de ocazie pentru a-și transfera sistemul pe PC.

În acest fel, utilizatorii au putut urmări evenimentul în direct prin Snapchat, astfel încât utilizatorii să poată urmări un conținut cu adevărat interesant.

YouTube Live

De câțiva ani încoace, YouTube a oferit live streaming-uri utilizatorilor săi.

YouTube a testat această nouă tehnologie pentru a difuza videoclipuri în direct de la diverse evenimente importante.

Dezavantajul acestor transmisii live este că trebuie să fiți acolo pentru evenimentul curent. Avantajul este că există instrumente care vă permit să programați streaming-ul pe care doriți să îl urmăriți în iCal, Outlook sau Google Calendar.

Platforme de jocuri de noroc

În industria cazinourilor online, există diferite tendințe care s-au consolidat și au devenit populare în funcție de experiența avută de utilizatori. Una dintre cele mai comentate tendințe are  legătură cu live casino și dealerii live, un scenariu care oferă jucătorilor un sentiment mai realist în lumea jocurilor de noroc sau a jocurilor online.

Cele mai recente progrese tehnologice au dus la dezvoltarea cazinourilor live și a jocurilor cu dealeri live, care constau practic dintr-o adevărată sală de jocuri cu un dealer uman în loc de unul computerizat. Dealerii stau în fața unei camere și, folosind tehnologia de live streaming, pot forma săli de joc în care oamenii pot intra de pe computer.

Nu doar sălile de joc și dealerii reali creeazăjucătorilor impresia că sunt într-un cazinou terestru, ci și faptul că datorită tehnologiei disponibile, utilizatorii pot comunica în direct atât cu dealerul, cât și cu restul jucătorilor.

Ca urmare a noilor tehnologii pe care operatorii de jocuri online le-au dezvoltat pentru clienții lor, astăzi există modalități noi de a juca și de a paria într-un live casino, având o experiență diferită în funcție de modalitatea de joc aleasă.

Cum poate ajuta live streaming-ul la îmbunătățirea relației cu clienții

Un live streaming este un videoclip care este trimis online, cu un format comprimat, dar care ajunge în timp real la utilizatori. Nu este necesar ca utilizatorul să descarce videoclipul, deoarece este decomprimat și afișat în același timp pentru privitor.

Pentru ca live streaming-ul să poată fi realizat, trebuie să existe un suport care să surprindă conținutul, care să îl codifice la publicare și să facă difuzarea în direct. În plus,este necesară o rețea de distribuție pentru ca spectatorii să urmărească difuzarea.

Pentru utilizatori, mediile sunt de obicei propriile telefoane mobile, iar rețelele sunt aceleași rețele sociale ca Facebook, Instagram etc., deși Periscope are mai multă experiență în acest sens.

Pe de altă parte, transmiterea conținutului în timp real este o strategie eficientă de marketing pentru atragerea și menținerea clienților. Live streaming-ul permite conectarea firmelor cu clienții. Prin intermediul live streaming-ului acestea își cunosc mai bine clienții, le oferă infomații despre produse și servicii online, noutăți de ultimă, le prezintă evenimente diverse. În plus, realizează întâlniri cu clienții pentru a-și îmbunătăți imaginea brandului, le oferă promoții și oferte, le prezintă istoria firmei, analizează satisfacția lor etc.

Toate aceste lucruri contribuie la îmbunătățirea relației cu clienții și dezvoltarea afacerii în timp.  Așadar, este clar cât se poate de clar că live streamingul în business joacă un rol foarte important.

Banner EximTur

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here