Acasă Nova TV

Mirosul de gaz trebuie semnalat de urgență la Call Center-ul E.ON Gaz Distribuție!

3045

Logo E_ON Gaz Distributie 1Acesta funcționează non-stop și poate fi apelat la numerele de telefon 0800 800 928 sau 0265 200 928. Numerele de telefon se regăsesc pe verso-ul facturilor de gaz, dar și pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora.

Indiferent de locul în care ne aflăm, pe stradă, acasă sau la serviciu, fiecare dintre noi trebuie să fie responsabil și să semnaleze orice situație în care se simte miros de gaz, apelând urgent Call Center-ul E.ON Gaz Distribuție. Este deosebit de important să fim anunțați imediat, astfel încât echipele specializate ale companiei noastre să intervină la timp pentru a putea preveni apariția unor evenimente grave.

În anul 2012, în urma apelurilor telefonice venite din partea cetățenilor, echipele E.ON Gaz Distribuție — care acționează la nivelul celor 20 de județe din aria de activitate a companiei — au avut în jur de 111.000 de intervenții, din care circa 8.600 în județul Sibiu, care înseamnă tot atâtea situații cu potențial de risc și care au fost soluționate.

În cazul în care simt miros de gaz în interiorul locuinței, până la venirea echipelor noastre, rugăm cetățenii să aplice următoarele măsuri de siguranță:

– să stingă toate focurile;

– să deschidă imediat toate ușile și ferestrele;

– să nu manevreze aparate electronice;

– să nu aprindă lumina;

– să nu verifice cu flacără instalațiile de gaze naturale.

Totodată, dorim să le reamintim consumatorilor de gaze naturale numerele de telefon ale Call Center-ului de Urgență: 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele rețele de telefonie fixă și mobilă). 0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din rețeaua Romtelecom și cu tariful operatorului pentru toate celelalte rețele de telefonie).

Call Center-ul de Urgență al E.ON Gaz Distribuție funcționează în regim non-stop și asigură preluarea cu operativitate a apelurilor ce vizează sesizările de natură tehnică privind sistemul de distribuție sau instalațiile de utilizare a gazelor naturale, precum și intervențiile în situații de urgență. Call Center-ul deservește locuitorii din cele peste 1.000 de localități din cele 20 de județe din aria de competență a companiei noastre.

Departament Comunicare Corporatistă

E.ON România

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.