Acasă STIL DE VIATA

Reguli noi pentru returnarea produselor | Consumatorul nemulțumit

602
reguli returnarea produselor

Legea care prevede noi reguli pentru returnarea produselor de care consumatorii nu sunt mulţumiţi, a fost promulgată de președintele Iohannis.

Conform Legii privind returnarea produselor, vânzătorul are aceleaşi obligaţii pentru produsul înlocuit ca şi pentru produsul vândut iniţial, dar în baza garanţiei legale de conformitate, scrie adevarul.ro.

Toate costurile privind garanţia comercială, inclusiv transportul produsului în vederea recuperării preţului plătit de consumator, se suportă de către vânzător”, se arată în actul normativ.

Concret, în cazul în care consumatorul nu este mulţumit de produsul achiziţionat, în special dacă acesta nu funcţionează, produsul poate fi returnat vânzătorului, pe cheltuiala lui. În ce priveşte certificatul de garanţie, la cererea consumatorului, acesta poate fi oferit în scris sau pe orice alt suport durabil.

În UE aveţi dreptul de a returna produsele achiziţionate on-line sau prin alte mijloace de vânzare la distanţă (prin telefon, prin poştă, de la un comis voiajor) în termen de 14 zile, pentru a beneficia de rambursarea integrală a sumei plătite. Nu aveţi nevoie de un motiv special pentru a face acest lucru, e suficient să vă răzgândiţi.

Perioada de reflecţie de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor.

Citeste mai mult pe adevarul.ro

Banner EximTur

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here