Acasă STIL DE VIATA

Sfaturi pentru reducerea risipei de hârtie în birou

270
Sfaturi pentru reducerea risipei de hârtie în birou

Știați că un angajat mediu de birou folosește 10.000 de coli de hârtie pe an? Sau că aproximativ 45% din toate documentele tipărite în birouri ajung să fie aruncate la gunoi până la sfârșitul zilei?

Agenția Națională pentru Protecția Mediului raportează că produsele din hârtie de birou, cum ar fi fișele, hârtia de copiere și caietele reprezintă cel mai mare procent din deșeurile depozitului de deșeuri. Iată câteva sfaturi despre cum să reduceți risipa de hârtie în biroul dvs. și să creați un mediu de lucru mai ecologic – și mai organizat.

Reciclați documentele din hârtie

Pentru a reduce risipa de hârtie, asigurați-vă că dumneavoastră și toți cei din biroul dvs. știți ce este reciclabil și unde se duce. Asigurați-vă că documentele importante sunt mărunțite, că hârtia este reciclată și că numai deșeurile adevărate ajung la gunoi.

Scăpați de gunoiul personal și coșurile de reciclare

Deși acest sfat poate părea contraproductiv la început, eliminarea coșurilor de gunoi personale va determina angajații să își analizeze gunoiul cu mai multă atenție. Având un centru de deșeuri și reciclare marcat în mod clar în biroul dvs., îi va face pe colegi să se gândească la ceea ce aruncă și unde se duce, mai degrabă decât să arunce totul sub birourile lor.

Eliminați agendele de hârtie și notițele post-it

Reduceți risipa de hârtie prin eliminarea numărului de caiete de hârtie pe care le utilizați. Desemnați un planificator fizic pentru note rapide și liste de activități dacă descoperiți că pixul și hârtia vă ajută să rămâneți mai organizat, dar luați în considerare opțiuni ecologice. Setați alerte de sarcini pe PC sau cu aplicații mobile utile pentru a reduce utilizarea notițelor post-it.

Utilizați soluții online pentru facturare/CMR transport și alte documente

Majoritatea companiilor lucrează cu soluții fără hârtie pentru a face procesele de plată sau transport mai ușor de gestionat și mai ecologice. Aceste soluții includ aplicații online de CMR transport, facturi, avize chitanțe digitale etc. Eliminarea facturilor, avizelor de hârtie pe care probabil le-ați distruge sau recicla oricum vă va ajuta să vă organizați spațiul de lucru și să scăpați de deșeurile inutile de hârtie.

Stocați manuale și informații despre politica companiei în Cloud

În loc să distribuiți mai multe documente pe hârtie care descriu modificările politicii companiei sau manualele angajaților, compilați informații importante într-un dosar partajat și accesibil într-un Could sau Drive și păstrați-l actualizat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.