Acasă Revista Presei

Wizz Air nu mai primeşte cereri online de rambursare a contravalorii biletelor

767
Wizz Air nu mai primeşte cereri online de rambursare

Compania low-cost Wizz Air nu mai primeşte cereri online de rambursare a contravalorii biletelor până la data de 14 aprilie 2020.

Numărul foarte mare de cereri deja depuse, i-a făcut pe cei de la Wizz Air să dezactiveze temporar această funcţie online.

Printr-un comunicat de presă, Wizz Air a anunţat astăzi că, din cauza volumului semnificativ mai mare de zboruri anulate, ca urmare a restricţiilor de călătorie impuse pentru combaterea pandemiei COVID-19, a automatizat procesul de rambursare a clienţilor afectaţi, încărcând automat 120% din tariful original sub formă de credit de companie, în conturile WIZZ ale clienţilor săi.

În paralel cu introducerea procesului de rambursare automatizat, compania aeriană îşi va dezactiva temporar funcţia de înregistrare a cererilor online, până cel târziu la 14 aprilie 2020, pentru a se asigura că poate gestiona volumul de peste 100 de ori mai mare de anulări primite în ultima perioadă.

Wizz Air doreşte să-i asigure pe toţi clienţii săi că toate cererile vor fi gestionate şi clienţii vor fi eligibili pentru o rambursare pentru zborul sau zborurile anulate.

În timp ce procesul automat de rambursare a banilor pentru agenţiile de turism este dezvoltat cu prioritate mare, Wizz Air roagă agenţiile de turism să contacteze centrul de apel al companiei aeriene.

Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online – ar trebui să ia legătura cu compania de la care şi-au achiziţionat biletele.

„… vă rugăm să aveţi răbdare şi să folosiţi cât mai mult posibil platformele noastre de gestiune individuală, accesibile din e-mail-uri primite, pentru a minimiza traficul către centrele noastre de apeluri extrem de ocupate,” scrie compania în mesajul către clienţi.

Sursa Adevarul

Banner EximTur

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here