Acasă Nova TV

Cine e împotriva Valentine’s Day ori e sărac, ori e zgârcit, ori s-a despărţit şi suferă, pentru că este doar o sărbătoare pozitivă

11
DISTRIBUIȚI

Bogdan NaumoviciPublicitarul Bogdan Naumovici (foto) atrage atentia asupra faptului ca sarbatoarea Valentine’s Day exista cu foarte mult timp inainte de aparitia globalizarii si ca marile corporatii nu fac decat sa vina in intampinarea unei nevoi umane.

„Conspiratia este o prostie de eco-anarhisti hipsteri. Eu nu-i gasesc o ratiune comerciala atat de puternica, nu din acest motiv functioneaza. Eu cred ca avem de-a face cu o cauzalitate inversa, in sensul ca oamenii aveau nevoie de o sarbatoare a dragostei si niste companii s-au prins ca ar putea face niste bani din aceasta nevoie. Nu au inventat ei o zi ca asta si lumea a sarit sa cumpere. Asa cum nu companiile au inventat Craciunul ca sa-si faca oamenii cadouri“, explica publicitarul, citat de Adevarul.

Cert este că, indiferent de unde a pornit nebunia Valentine’s Day, pentru comercianţi reprezintă o afacere profitabilă. Conform estimărilor făcute de retailerii din România, date oferite cu câteva zile înainte de 14 februarie, vânzările de ciocolată, cosmetice, vin şi flori cresc şi de şaisprezece ori între Sfântul  Valentin şi 8 Martie.

Bineînţeles, românii cumpără în această perioadă şi foarte multe flori, ceea ce impulsionează vânzările de până la zece ori, în funcţie de strategia fiecărui comerciant.

Citeşte articolul complet AICI

Banner EximTur