Acasă Revista Presei

Mircea Dumitru: Luni voi da un ordin în care reglementăm câte ore trebuie să lucreze acasă un elev pentru teme

642
DISTRIBUIȚI

Ministrul Educaţiei, Mircea Dumitru, a declarat, joi seară, că urmează să dea, luni, un ordin prin care să reglementeze câte ore trebuie să lucreze acasă un elev pentru teme, precizând că la clasa zero nu se dau teme pentru acasă, iar, la clasele I-IV, durata de efectuare a temelor nu trebuie să depăşească o oră, în timp ce, pentru gimnaziu, timpul alocat temelor va fi de maximum două ore.

Ministrul Educaţiei a spus, joi, în cadrul sesiunii online ”De vorbă cu Ministrul tău”, iniţiată de Ministerul pentru Consultare Publică şi Dialog Civic, că va da un ordin prin care va reglementa numărul de ore alocat temelor pe care elevii le primesc de la învăţători şi profesori pentru acasă.

„Luni voi semna un ordin de ministru prin care reglementăm câte ore poate şi trebuie să lucreze o elevă sau un elev în afara şcolii, pentru temele şcolii. În momentul de faţă, noi am lăsat lucrurile la rezonabilitatea profesorilor, dar ceea ce se întâmplă este că vacanţele de vară se transformă într-un fel de competiţie, de concurs, câte sute sau mii de probleme să rezolvăm. Să lăsăm deoparte ipocrizia. Noi, oamenii maturi, aşteptăm vara ca să ne relaxăm, să ne odihnim, iar o elevă sau un elev care are şapte, opt, nouă ani, 11 ani, trebuie să lucreze încontinuu în aşa fel încât în septembrie, când ajunge la şcoală, să nu o supere pe doamna învăţătoare sau pe doamna dirigintă şi să vină cu caietul de teme făcute, iar, dacă nu le-a făcut, eventual, să mai primească şi o notă proastă sau un calificativ prost”, a declarat Mircea Dumitru.

Citeşte articol complet pe NEWS.RO

Banner EximTur
  • Pentru cei cu media 10, burghezia noastra de
    merit ar putea asigura niste premii consistente, incurajând elitele sa ramâna
    in România. Altminteri, zguduirea din temelii a sistemului insemna o dezbatere
    nationala privind revenirea la examenul de intrare in facultate, renuntându-se
    la umflarea artificiala a importantei bacului. Liceanul care a citit 1001 carti
    n-are niciun avantaj fata de tocilar.