Acasă Nova TV

Meciul Steaua – Gaz Metan văzut mai mult la țară | Audiență ZERO pe comercial

11
DISTRIBUIȚI

Steaua GazLook TV, postul care a cumpărat drepturile TV pentru Liga I, a (re)intrat în urmă cu o săptămână în măsurarea audiențelor. Astfel, aceasta a fost prima etapă în care meciurile din Liga I au beneficiat de audiență măsurată și anunțată public oficial, după ani de zile în care nu s-a știut ce audiențe face fotbalul intern, nici canalele DigiSport nefiind măsurate.

Cifrele confirmă o pierdere dramatică de interes pe fotbal. Meciul Steaua – Gaz Metan de vineri a stabilit o premieră istorică negativă: primul meci al Stelei din istoria măsurătorilor de audiențe TV în care Steaua face rating ZERO și market share ZERO pe publicul comercial, conform datelor Kantar!


Aproximativ 1.000 de persoane au urmărit fiecare minut al meciului, adică mai puțini chiar decât în tribunele și așa goale, insuficient pentru a influența aparatele de măsurat audiența!

Culmea, cel de-al doilea meci ca interes teoretic pe TV al etapei, FC Botoșani – Dinamo, a reușit un market share de 0,6%. Mai mult ca meciul Stelei, dar tot o contra-performanță pentru un program de televiziune care costă aproximativ 100.000 de euro / meci!

Sigur, Look TV are o acoperire limitată deocamdată, undeva sub 50%*, dar asta nu poate fi singura justificare a audienței ZERO. (Sursa: lipovan.ro)

Foto gsp.ro

Banner EximTur